Relevantnost i vizualno rješavanje problema

Sljedeće pitanje koje je potrebno postaviti u istraživanju problema je: Je li problem relevantan? Što se pri tome misli? Ako se pri tome misli na sam volumen problema odnosno broj ljudi koji je suočen sa njime onda ne možemo baš govoriti o velikom broju. Uistinu na svijetu postoji velik broj umjetnika i onih koji to nastoje biti, ali oni su samo jedna skupina. Postoje mnogi drugi problemi koji pogađaju više od jedne skupine ljudi koji bi prema tome mogli biti klasificirani kao relevantniji.

Ukoliko pod relevantnost problema smatramo jeli njega neophodno riješiti onda smatram kako nije. Kako sam odlučio svoje istraživanje temeljiti na pitanju razvoja vlastitog stila onda mogu reći kako to sigurno nije najbitniji problem. Mnogi umjetnici uspiju i bez da razviju karakterističan i prepoznatljiv stil. Prema tome problem u tom smislu nije relevantan, ali svejedno bi mogli govoriti o njegovoj korisnosti.

Prema tome ne bih mogao reći da je problem relevantan u odnosu na mnoge druge probleme. Postoje mnogi drugi problemi koji zahtijevaju više pozornosti međutim kako je meni osobno rješavanje ovog problema bitno radi osobnog napretka i stjecanja određenih osobnih saznanja smatram kako je problem relevantan.

Koji je krajnji cilj? Mogu li se problem i njegovo rješenje prikazati vizualno? Smatram da je rješenje problema moguće prikazati vizualno putem nekoliko metoda. Prva mogućnost koja se nudi je zasigurno infografika koja će prikazivati prikupljene podatke i na taj način na brz i jednostavan način u većoj mjeri podijeliti relevantne podatke. Na taj način fokus bi bio na informiranju o problemu.

Druga nešto suptilnija mogućnost bi bila serija plakata koji bi govorili o odabranoj temi. U ovom slučaju fokus vjerojatno ne bi bio na samom informiranju o problemu i podijeli prikupljenih podataka već bi vjerojatno pozivao na nešto. Nastojao pobuditi neki osjećaj ili inspirirati te time potaknuti na akciju.

Treća mogućnost bila bi neka vrsta stripa. Postoje već brojni stripovi na internetu koji se na ovakav način obraćaju i bave ovom ali i drugim temama. Njihov cilj ovisi od stripa do stripa. Neki će nastojati kao i plakat inspirirati te potaknuti na rad, drugi će biti informativni, treći će možda kombinirati. U svakom slučaju i strip ostaje kao jedna od mogućnosti kroz koju se može pokušati vizualizirati rješenje problema.

Postoje mnoge mogućnosti. Koja metoda će se pokazati kao najbolje rješenje ostaje za vidjeti, no za sada je dovoljna spoznaja da je rješenje problema uistinu moguće vizualno predočiti.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: