Razrada završnog dizajna

Kada sam odabrao temu i kada sam razmišljao o potencijalnim mogućim rješenjima naveo sam mogućnosti izrade plakata,
Ovako je to izgledalo na početku kada sam tek dobio ideju za izradom neke vrste letka kroz koji bi mlade umjetnike zapravo informirao o statistici koja se krije iza uspješnih ilustratora i umjetnika te na neki način ih potaknuo da više vježbaju i rade. U početku to su bile samo infografike koje bi trebale biti ilustrirane na zanimljiv način kako bi privukle pažnju. Infografike Tobya Nga “The World of 100” su mi bile polazišna točka po tom pitanju te sam na sličan način mislio ilustrirati prikupljenu statistiku.

Koncepti1

Ideja se razvijala i pomislio sam kako jednostavan letak neće učiniti ništa ako nije dovoljno zanimljiv. Pa sam mislio zašto ne bi napravio interaktivan letak kroz koji bi odmah mogli početi vježbati. Tada je došlo do ideje o stražnjoj strani letka koji bi sadržavao neke od vježbi za crtanje.

Koncepti2

Ovdje je razrada ideja i mogućnosti za vježbe koje bi se nalazile na stražnjoj strani. Istraživao sam mogućnosti. Predočene vježbe koriste mnogi uspješni umjetnici kako bi se tako reći zagrijali pred rad ili jednostavno za vježbu tako da ih mnogi preporučaju. Dakako letak bi sadržavao i objašnjenja vježbi jer neke nisu očite kao druge.

Koncepti3

To je sve za sada. Ideja je tu. Sada slijedi izrada ilustracija i grafika kako bi se rješenje i vizualiziralo.

Leave a Reply

