Rješenja drugih dizajnera

Unatoč dugotrajnom traženju po internetu nisam uspio pronaći rješenja drugih dizajnera koja bi bila na neki način povezana sa mojom temom. Jedino što smatram na neki način povezanim sam već u prijašnjim postovima linkao. Među tim mislim na dizajn Tobya Nga, ne zbog teme kojom se on bavi, već zbog zanimljive izvedbe koja će i meni biti polazišna točka pri stvaranju vlastitih infografika.

Također jedino rješenje koje sam uspio pronaći su stripovi Gavina Aung Thana koji na zanimljiv način ilustrira poznate citate. Ima nekoliko njegovih stripova koji se obračaju umjetnicima i svima koji se bave kreativnim radom među kojima sam ja izdvojio onaj u kojem citira radijskog voditelja Iru Glass.

Nema mnogo rješenja na moju temu u niti jednom obliku. Pored navedenog stripa pronašao sam i dvije infografike koje na neki način govore o sličnoj temi. Međutim dok sam ja fokusiran na one koji se žele baviti umjetnošću one se obraćaju dizajnerima. Prva infografika ali i druga infografika se bave problemom uspjeha u području dizajna. Na sličan ali nešto zanimljiviji način i ja želim prikazati svoju problematiku.

Više od tih nekoliko rješenja nisam uspio naći.

Leave a Reply

